Na co se nás naši budoucí zákazníci nejčastěji ptají

Na co se nás naši budoucí zákazníci nejčastěji ptají

10 minut čtení

Fulfillment je pro obchodníka velkou úsporou času i financí (více zde: Sklad doma v obýváku?) Tento článek jsme připravili pro ty, kteří se rozhodli, že by našich služeb rádi využili, ale není jim všechno úplně až tak jasné. Vytáhli jsme z podpory nejčastější dotazy, které nám chodí od budoucích klientů a tady jsou na ně odpovědi:

Jak začít? 

V první řadě potřebujeme znát odpovědi na následující otázky:

  • Jaké zboží budete posílat?
  • Kolik položek bude váš sklad přibližně obsahovat?
  • Jedná se o křehké zboží?
  • Potřebuje vaše zboží speciální skladovací podmínky? Pokud ano, jaké?
  • Potřebuje vaše zboží speciální balení? Pokud ano, jaké?
  • Budete chtít zboží při příjmu polepovat, sestrojovat či jinak speciálně upravovat?
  • Kolik zásilek měsíčně očekáváte?
  • Do jakých zemí budete posílat?
  • Jakého dopravce preferujete?
  • Jaká je průměrná váha zásilky?
  • Jaká je průměrná sestava zásilky (kolik produktů)?
  • Budete chtít vkládat fakturu nebo letáky?

Pak je potřeba registrovat se v našem systému: http://fulfillment.elmsservice.cz, dobít kredit a můžeme začít.

Jaké množství měsíčně je potřeba posílat?

To necháme úplně na vás. Někteří naši klienti posílají tisíce zásilek měsíčně a jiní třeba jen tři. Důležité je, že oběma těmto klientům naše služby usnadní jejich podnikání a jsou spokojeni.

Podrobnější informace o začátku naší spolupráce najdete na tomto odkazu: https://www.elmsservice.cz/9-kroku-pred-spustenim-spoluprace-s-fulfillmentem/

Jak k nám poslat zboží?

Zboží můžete přivézt sami, nebo ho poslat prostřednictvím libovolného dopravce. Společně se zbožím pošlete papírový či elektronický řádně vyplněný dodací list. (více informací níže).

Co všechno od vás budeme před naskladněním potřebovat?

Potřebovali bychom informovat, že k nám zboží posíláte – e-mailem, telefonem nebo stačí jen sms. A to nejlépe alespoň dva dny předem. Dále od vás budeme potřebovat dodací list, který bude obsahovat:

  1. přesný počet kusů
  2. cenu jednotlivých kusů
  3. jejich název v českém jazyce, pokud je, tak i v cizím jazyce (stejný jako na obale)
  4. kód výrobku (slouží pro lepší identifikaci zboží, kód si můžete zvolit sami)
  5. speciální instrukce, pokud nějaké máte

Můžete zvolit dokument ve Wordu/Excelu/Pdf, nebo to hodit na papír. To necháme na vás.

V případě, že si přejete zboží polepit etiketami, zašlete nám prosím jejich návrh e-mailem. Rádi je pro Vás vytiskneme, jen je potřeba je mít připravené v takovém formátu, aby se daly vytisknout na běžně dostupné typy polepek.

Jaká je cena za skladování?

Cenu za skladování počítáme podle využitých m². Je to tedy 290 Kč za m² do výšky jedné palety (tzn. 1,5m). Zboží skladujeme tak, abychom se k němu mohli vždy bez problémů dostat a dalo se s ním dobře manipulovat. Zároveň se snažíme toto místo využít na maximum.

Jaká je cena za příjem a za výdej zboží?

Za tyto služby si účtujeme 350 Kč za hodinu podle skutečného času, který s vaším zbožím strávíme. Do příjmu počítáme tyto činnosti:

  • převzetí zboží od dopravce
  • kontrola přijatého zboží
  • přepočítání
  • uskladnění
  • vypracování příjemky
  • zákaznická podpora během příjmu
  • speciální požadavky např. polepování zboží etiketami, tisk letáčků apod.

Do výdeje zboží počítáme tyto činnosti:

  • příprava zboží na paletu
  • předání zboží dopravci
  • vypracování výdejky
  • zákaznická podpora během výdeje

Jaké jsou ceny za balící materiál?

Cenu za balení určujeme podle váhy zásilky a váhy krabice. Tato cena se pohybuje od 5 Kč do 15 Kč. Balíme pravidelně i skleněné výrobky (potraviny, fontánky, nádobí atd.) a vždy ke svému majiteli doputují v pořádku. Náš úspěch spočívá v tom, že díky dlouhodobé praxi víme pro který obalový materiál v konkrétním případě sáhnout a vše balíme s maximální pečlivostí.

Zde přikládáme odkaz na ceník, kde najdete podrobné informace o všech našich cenách: Ceník ELMS

S jakými dopravci spolupracujeme?

Posíláme měsíčně stovky zásilek a to je důvod, proč máme s těmito dopravci domluvené výhodnější ceny, než které jsou běžně dostupné:

  • DPD
  • GLS (ČR + Evropa)
  • DHL (Celý svět)
  • Česká pošta
  • Zásilkovna

Zásilky posíláme nejen v rámci ČR ale také do celého světa. Pokud by vás zajímaly ceny, které nejsou uvedené v našem ceníku, tak nám napište na podpora@elmsservice.cz. V případě, že by jste raději vše probrali osobně, rádi se s vámi sejdeme. Jsme vám k dispozici po domluvě v Praze Horních Počernicích.

Z čeho se skládá cena zásilky? 

Cena zásilky se skládá z:

vyskladnění a zabalení zásilky dle váhy
balící materiál dle váhy
krabice dle váhy
faktura (není povinná)
dobírka (není povinná)
cena za dopravce (cenu dopravy do zahraničí – GLS nebo DHL – vám rádi naceníme na požádání)

Kdy zásilky odesíláme?

Každá objednávka, která k nám přijde do 14:00 ještě tentýž den odchází. U konečného zákazníka je tedy den následující. Během předvánočního období se deadline posouvá na 17:00.

Jak se k nám vaše objednávky dostanou?

Existují dva způsoby, jak se k nám mohou vaše objednávky dostávat. Jeden z nich je ruční zadávání a druhý způsob je propojit nás s e-shopovým řešením. Např. pokud používáte WooCommerce, máme připravený plugin pro přenos objednávek. Více informací o pluginu najdete na tomto odkazu: Zase o něco jednodušší živott

Máte další otázky?

Neváhejte nás kontaktovat na podpora@elmsservice.cz nebo telefonicky na čísle 724 546 526. Jsme tu pro vás každý pracovní den mezi 8:00 a 16:00.