Naše služby

Delivery service mover man cardboard boxVyužijte našich čistých skladů. Tady bude vašemu zboží nejlépe. Naši spolehliví lidé se o něj postarají. A nejen to. Vyřídí za vás také vaše objednávky a vám se hodně uleví. Odpadnou vám totiž starosti a vyčistí se hlava. Podívejte se, co za naše klienty vyřizujeme:

 

  •  Skladování

    • příjem zboží
      • kontrola zboží, nepoškozené balení
    • výdej zboží
      • výdej zboží do objednávek
      • výdej zboží podle požadavku na paletě
    • inventura
      • týdenní, měsíční, roční inventury či na požádání
    • uložení zboží
      • skladování zboží, standardně i dle speciálních podmínek
    • okrabičkování a etiketování produktů
      • návrh etikety nebo krabičky
      • tisk etiket
      • výroba krabiček
      • polep etiketami
      • balení do krabiček
    • doprava
      • zajištění dopravy od vašeho dodavatele k nám do skladu

 

  • Objednávky

    • zpracování objednávek
      • tisk faktur
      • tisk štítků
      • balení zboží
    • odeslání objednávek vašim zákazníkům pomocí vámi zvoleného dopravce
      • Slovenská pošta / Slovenský kurýr (fyzické podání na Slovensku)
      • Česká pošta (fyzické podání v Čechách)
      • GLS (fyzické podání v Čechách nebo na Slovensku, odesílání zásilek po Evropě)
      • DPD (fyzické podání v Čechách)
      • Zásilkovna, Zásilkomat, Uloženka (fyzické podání v Čechách)
      • DHL (fyzické podání v Čechách, odesílání zásilek do celého světa)
    • přijmutí a zpracování objednávek, které zákazníci nevyzvedli
      • vybalení zboží
      • vrácení na sklad
    • zpracování reklamací
      • opětovné odeslání bezvadného zboží
      • doposlání chybějícího zboží
      • vyzvednutí chybně zaslaného zboží přímo u zákazníka kurýrem
      • zajištění požadavku na vrácení peněz

 

  • Mailing

    • vytváření a odesílání personalizovaných dopisů přes poštu
      • formátování dokumentů
      • tisk
      • kompletace
      • vkládání do obálky
      • odesílání přes Českou či Slovenskou poštu (fyzické podání v Čechách, nebo na Slovensku)

 

  • Callcentrum

    • pasivní příjem objednávek na vašem zeleném nebo modrém čísle
    • odpovídání na dotazy zákazníků o vašich produktech
    • odpovídání na dotazy zákazníků spojeným s expedicí objednávek

 

  • Reportování

    • aktuální skladové zásoby
    • sledování stavu každé objednávky