Běžící eshop se stovkami objednávek

Businesswoman with computer

Martina je majitelkou již zaběhnutého eshopu. Martina má zaměstnance, které musí zaplatit a většinou neví, kolik času ten den bude potřeba balit, a proto občas vyplácí zaměstnance zbytečně. Také řeší kvalitu zabalení, která nemusí být vždy stejná a těžko se vyžaduje od rodinných příslušníků, kteří práci dělají zadarmo.

Řešením pro Martinu může být využití služeb fulfillmentu, který poskytne profesionální balení bez zbytečných nákladů na zaměstnance, zajistí skladovací prostory a péči o zboží, čímž ušetří Martině čas i náklady, které může investovat do růstu společnosti či do rodiny.

 

Výpočet předpokládaných měsíčních nákladů pro Martinu:

Odhadovaný počet objednávek za měsíc může být 300 ks.

Náklady na balení zásilek jsou 14 350 Kč.

Náklady skladování při ploše 30m2 jsou 8 700 Kč.

Do nákladů jsou dále zahrnuty nevyzvednuté zásilky v počtu 7%, 5krát příjem zboží a inventura 2krát do měsíce, to vše za 2 849 Kč.

Celkem tedy náklady na fulfillment jsou 25 899 Kč za měsíc.